Wenn ich eine 1029er hätte...
Beppe's models
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Beppe58 -
19. März 2020 um 11:31 -
Unerledigt
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Ich gehe meine ÖBB-Varianten suchen...
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Was könnte auf diesem Revisionsraster auf einer 1029er drauf gestanden sein?
Wenn ich eine 1029er hätte...
Sorry, Du wolltest das Raster der BBÖ-Variante, oder war da Deinerseits eine Verwechslung?
Rivarossi hat jedenfalls auf den BBÖ-Maschinen kein Raster angebracht...
Ganz abgesehen davon, dass es im Maßstab sowieso unleserlich wäre.
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Ja BBÖ wäre gefragt, Beppe möchte Decals davon. Danke trotzdem!
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Auf meiner 1029.02 gibt es kein Revisionsraster. Nur diese Beschriftung:
Edit: Sorry beim Hochladen geht die Schärfe verloren.
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Ciao Stefan,
I believe that the Michael's pictures of the ÖBB 1073-18 are also right for me, these are what I need for my model ÖBB 1073-14....the question is if we are able to recover the correct words....
I'll try to do that this evening......
Beppe
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Anyway ..... this is a great forum for rail modelers .... unfortunately we do not have in our country a place like this ... I want to thanks all the friends...
Beppe
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Hi,
this is what I have and use but unfortunately the plate I'm looking for is not available.
Probably I can use smaller plate, as you can see in the middle of your photo, to attach a new decal when will be available.
Beppe
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Danke für eure Mithilfe!
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Hi everyone,
here is a new model that I just finished making.
It is a three-phase machine of the Ferrovie dello Stato type E 330
In my opinion it is a very beautiful electrical locomotive.
I hope you like the model. I also put some pictures taken during its making.
I always wait for your comments, as usual.
Ciao !Beppe
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Hallo alle Freunde,
Hier ist ein neues Modell, das ich gerade fertiggestellt habe.
Es ist eine Dreiphasenmaschine der Ferrovie dello Stato Italiano Typ E 330
Meiner Meinung nach ist es eine schöne Lokomotive.
Ich hoffe dir gefällt das Modell. Ich habe auch einige Bilder eingefügt, die während der Erstellung aufgenommen wurden.
Wie immer freue ich mich auf Ihre wertvollen Kommentare!
Bis bald und einen herzlichen Gruß!
Beppe
FS E330_Crosta_105 - Copia.JPG
FS E330_Crosta_110 - Copia.JPG
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Ich weiß nicht, was passiert ist, aber ich denke, dies ist nicht der richtige Ort für meinen Thread.
Ich glaube, der richtige Ort ist in den "Loks und Wagons"
Ich möchte den Abschnittseditor bitten, den Thread an die richtige Stelle zu verschieben.
Ich entschuldige mich.
Beppe
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- Offizieller Beitrag
An extraordinary locomotive, i like it. Is ist from Linea Modell?
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Hi Beppe,
A nice mode that you show ja their!
Thank you for your pictures!
Where was für locomotive use inside Italy?
FR
Manfred
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curator
21. Januar 2021 um 19:38 Hat das Thema aus dem Forum MODELLBAHN-NEUHEITEN nach Loks und Wagons verschoben. -
- Offizieller Beitrag
Ich weiß nicht, was passiert ist, aber ich denke, dies ist nicht der richtige Ort für meinen Thread.
Ich glaube, der richtige Ort ist in den "Loks und Wagons"
Ich möchte den Abschnittseditor bitten, den Thread an die richtige Stelle zu verschieben.
Ich entschuldige mich.
Beppe
Done.
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Hi Wolfgang,
yes, you are right ! It's a Lineamodel full brass model.
Now I'm building the E432 and than will follow the E550.
The FS E432 has been prepared by MFAL-UTECA that is
a very small company located in Sicily.
I hope to post some pictures in the next few days.
Beppe
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- Offizieller Beitrag
Sounds promising. Please let us participate.
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Was this type oft loco in operation in whole Italty? I wonder about the necassary power lines.
Looking forward for mode pictures.
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Hi Manfred,
the FS E330 locomotives were built between 1914 and 1918.
The group of E330 locomotives consisted of 16 machines.
Eight locomotives built by the Breda-Westinghouse company and another eight by Westinghouse directly. They were the first three-phase machines with 4 possible different running speeds.
These machines were used on the Milan-Monza-Lecco lines and later on the Genoa-Savona and Genoa-Livorno lines.
All the units were demolished in 1965 and the only surviving machine is kept at the National Museum of Science and Technology in Milan. Hereafter some picturs taken at the museum.
Beppe
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- Offizieller Beitrag
Interesting drive linkage. The machine in the museum is not functional?
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